wish I was wonderful

HAR DU..


Folköl i kylen?
Nej, men massa coca cola
Något husdjur? En katt och två underbara hundar
Någon favoriträtt? allt med fisk/skaldjur... och lasagne... och vitlökskroketter!
Någon flick/pojkvän? Min fina man.
Puder på dig? Använder ej det. Utbildad make up artist, - tycker det torkar ut huden och mina eksem klarar det inte.
Några framtidsplaner? Starta min egna restaurang, gå ner i vikt, - fortsätta vara Linn. Jag är rätt bra. Faktiskt.
En levande tro? absolut
Någon sjukdom? Ätstörningarna förföljer mig... men men, 
Gymkort? hallå... jag gör mina situps när jag sträcker mig efter fjärren... GYM ÄR FARLIGT!
Några kärleksproblem? Vanliga småbråk som förhållande har... annars -nej.
En homosexuell kompis? Jaaaa,mina fina grabbar. Jag älskar er för ni vågar stå upp för er. ställning. Ni är så underbara!!!
Någon favoritlåt? vääääldigt många, men ja "the river" , "mad world", "like a virgin"
Duschat idag?Japp, men ska fixa sminket lite bättre
Någon kompis som snarkar? Typ alla... utom mig själv?
Någon vän som spelar i ett band? jadå, några stycken
Någon som förstår dig? Mamma Textil (Världens bästa mamma. Även under alla mina knas. Man kan inte ha en bättre än henne)
Tuff kompis som kan försvara dig? Förvånat många... efter misshandeln med mitt ex. Jag va gul&blå och stans värsta tog mitt parti.
Något beroende? musik, snacka, skratta, coca cola.
Fikat idag? Åt en tomat?

Något favoritmärke? Njaa... Addidas är ju snyggt. Jag är värdelös på att vara brud.
Nagellack? Gula med små gröna målade streck på.

Någon vän som bor i ett annat land? Några stycken..

 

VEM...


Avskyr du? Tror ej på hat, men allmänt hatar jag våldtäktsmän, pedofiler, kvinnomisshandlare, mördare, och en viss sida utav politiken.
Delar du mest minnen med? tony eller någon i min familj
Längtar du mest efter? Min pappa

Stör du dig på? Negerbruden som ska förespråka FolkPartiet.
Gosar du med? Min fina man och mina underbara djur. Alla fyra är finaste som finns.
Lagar mat? min micro+ min karl
Diskar? jag
Städar ditt rum?jag städar huset.
Tror att den är något? många

VILKEN..
Tidning läser du?
aftonbladet.se, nsk.se
Buss åker du oftast? 660 till staden. 
Frisyr har du? blont rufs, kort
Dag fyller du år? 17 maj
Årstid föredrar du? våren, fast sommarkvällar vinner mitt hjärta =)
Stad är du uppväxt i?hässleholm


VAD..


Gör du nu?
lyssnar på en kass låt och tänker på grymma konserter.
Gör dig till en bra människa? att jag bryr mig, vill folk väl och vill lyssna.
Gör dig till en dålig människa? Att jag är för mycket, - jag pratar högt & mycket. Jag syns och hörs- Folk hatar mig för det.
Vill du arbeta med? Är utbildad make up artist,make up artist ock kock, men köket brinner jag för!! Underbart att vara i ett stort kök och fixa magnifika grejer..
Är roligast just nu? Ett gammal underbart minne. Men this one - I keep a secret.
Har du på dig nu? Svarta leging, kjol med nitar, linne med text, massa smycken (som vanligt),. palestina-sjal, svart stoooor mössa, playboy-varma-morgontofflor.
Har du för smink? foundation, mascara, läppglans
Äger du för skor? allt från buffalos till converse
Har du för skostorlek? 39
Läser du för bok? Ozzy:s biografi (jag äter böcker... dock under perioder)
Ska du göra nu? Hitta ny go musik, fixa sminket, vika lite tvätt (det är jättefint i vårt hus, - men jag hatar tvätt som ej är fixad!)
Kallt ute? ja, för fan, usccch....
Idrottar du? nej, akta er för det, kids!
Var det sista du åt? knäckemacka med tomats&isbergsaalad på?? Eller Brocolli?

HAR DU..


Har du en gitarr? Nä, men min karl har några stycken här..
Vilket land vill du helst besöka? usa eller jamaica
Tycker du om dataspelsvåld? skulle inte klara mig utan det. Det är fan halva mitt liv.
Har du bra hörsel? va sa du?
Tycker du om sånt här? va?
Har du några trummor? nej, fick lära mig det när jag va liten att det skulle man inte ha.... =)
Tittar du mycket på TV? Sådär...
Senast spelade dataspel? i Silent Hill
Har du någon piercing? navel, tunga o brösten, läpp
Har du någon tatuering? 11 st
Är du rik? inte längre...
Har du bra betyg? lnär jag gick i skolan så.. ja..
Vad är klockan när du gör detta? 1324


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0