vm tävling

I natt har vi haft VM- tävling!
(Nu tänker alla ni snuskiga snuskisar där ute att- shiiiit vilken galet sex dom haft!)
VM-tävling i snarkning. Jag fick inte vara med. Men på något sätt blev jag domare...?
MatsBästis snarkade sönder övervåningen, Todde tog över vardagsrummet här nere, och min darling va kungen i sovrummet... Japp.
Och jag va som sagt domaren. -
-
Vi drack lite gottis igår, nu ligger Todde och Mats och kollar tecknad film i vardagsrummet (en 46åring och en snart 50åring) och min darling och jag ska fixa bilder på Harley, - skriva ut i sådana papper som blir riktiga foton. Som vi ska skicka till mamma Textil. Hon ringde nyss och påpekade att vi måste ta vanliga foton och inte bara med mobilen...
så nu ska vi snigel-posta bilder till henne, - utan hon vet det =) Då blir hon nog glad när hon kommer hem från jobbet på måndag och gluttar sin post!
-
Harley ligger och gosar. Benny va inne igår - citat "Har han inte vuxit sen igår?" Ha ha! Min lilla vaniljdröm är så underbar.
Kärt barn har mååååånga namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0