ang mordet

Jag kan lika gärna berätta va om jag va chocka av förra veckan.
Har ni kollat tiningarna och hört om mordet på en kvinna på cirka 30 år i Ängelholm...?
det va Linn... hon jag arbeta me cirka 6 månader...
Jag fick en chock,  givetvi...
Igår ringde snuten och förhöre oss alla om jobbat på fiskhuset...
Känns bara overkligt!
-
Jag har precis kommit från några timmar i city.
Köpt lite =)
Bra köp!
strumpbyxor- lila (20kr), leggins-glansiga- svarta(fiiiiina)99kr, trosor, blå/lila fjädrar-hårmyck med kedjor och en dödskalle-ring (haft exakt samma förut men söp väl bort... nu kosta den 50kr mindre!), ett läppglans med shimmer (19kr) o mascara- maybelline (29kr)
plus att jag fick gratis foundation prover på lindex! Niiiice!
Ikväll blir det taco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0