detta med hår

Varför har man hår under armarna.. eller rent allmänt?
Jag är så jäkla lat ibland, däremor har det mer med håret att göra än jag själv... typ man rakar ju inte armarna samtidigt som benen... - eller benen samtidigt som... - ja ni fattar.
Iof så växer håret ju lite olika...?
-
Hoppas eran Fredag är maximalt underbar,,, vill ladda ner en grym film eller spela tvspels-galenskap hooooole time loooooooooooong. Min karl är ändå skitsur. På allting. Han såg typ en fluga och då hatar han allt som har med tfv att göra. (Han är den i vårt förhållande som är den mensiga - den tiden i månaden- partnern. dock är han det några gånger om dagen- medans jag är glad och positiv)
Entombed på Companiet, Karlshamn. Will you be there?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0