DUNKA SÖNDER MY HEART

Sitter som en jäkla turban, med en turban på skallen.
Det va ett underbart program utav så mycket bättre och imorgon skall vi lägga  ut massa fina bilder =)
Nu sitter min honeypie och äter glass i soffan.
Men  vet ni vad? Vår lilla bebis Harley ligger intill och har kelat med Pärlan och bara är så underbar. Pärlan och jag körde ¨på som vanligt-vi kastade boll och delade sminktips. Harley får vänta med manliga tips.
Men nu - för en gång skull - har jag min egna lilla skutt (har alltid haft hund men liksom aldrig någon som just vart min. Min lille fina, - som följer mig. Där jag är matte. Där min underarbara känner  sig trygg, lugn och bara underbar hos MIG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0