frys ihjäl, allt. känslor o allt jävla allt

jag har en låt i huvudet
jag fryser
jag är kall.
jag fryser.
thåström skriker "jag är den fellänkade länken" - jag är det
fan va jag är värdelös.
Gabriellas låt och Cecila Wennerstedt - bäst fan som helst.
Min underbara Plura skriver en låt- ang att... ".... ikväll är jag inget bra för mig själv"
Jag skriver under på det. Denna kväll. Ej ngt destruktivt.
Men just ikväll orkar jag ej med Linn Milefalks hjärngrejs.
Det spökar liksom i mitt huvud av gamla misshandlingar och det stör mig så jävligt, - de fick fan min kärlek o mitt hjärta. jag har ingen aning varför jag tänker på det- det ploppar upp nu.
-
Fan va skall jag göra utav mitt liv?
Jag måste ha ett syfte iaf, eftersom jag är planerad och min farsa endast hade 4 % chans att bli farsa...(Min fina pappa hade cancer innan jag föddes 0och jobbig strålbehandling bl a) - faaan någon mening måste det väl vara att jag trampar runt på denna jord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0