hiss eller diss inlägg... ha ha trodde aldrig jag skulle skriva ngt sådant

Bland annat ; av dagens braaaa inköp:
Hittade bilder på Kesha. Vet inte vad jag tycker om henne, musiken faller jag inte för. Men r hon en cool brutta eller wannabe.. eller är hon bara "egen"?
Tycker ädå det är lite coolt att hon bröt sig in i Prince:s hus för att han skulle lyssna på hennes demo och förhoppningsvis signa henne... He he. Lite coolt iaf.
Vad tyckte ni om dagens smycken? Glömde skriva att det blev en era cuff också. Har dock ingen bild på silver-länkarmbandet.

Nu saknar jag min darling men han ska inte jobba jättelänge idag. Igår kom han hem vid halv elva på kvällningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0