idag luktar det fisk

God morgon denna fina lördagsmorgon!
Jag vaknade först utav darlings jobbiga alarmsignal vid ... typ halv sex imorse... funderade på att också gå upp men somnade faktiskt om och begav mig upp så sent som vid 8 tiden. Väldigt sällan jag sover så länge.
Jag hade en sjuk dröm... Jag drömde att jag va typ ljusmörkhårig på halva huvudet, fast liksom runt och så hade jag ångest och va förbannad på det...
Jag bara: "Vart fan r mitt blonda hår?!"
Nåja, sen satte jag mig med min kaffe-och-cigg-darling i vardagsrummet (som vi ska inreda om idag!) och drack cola och sen sminkade jag mig och kollade Miami Ink och darling åkte till jobbet.
I eftermiddag om han kommer hem någorlunda i go tid ska vi åka till Hällviken... och handla färsk fisk. Jag bor ju runt kusten och Hällviken är tydligen som Torekov fick jag höra! Mysigt!
Men nu ska jag lira tvspel.
Puss.
Förresten - jag läääängtar ihjäl tills måndag då de nya avsnittena av 2 1/2 men börjar!!! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0