jordens undergång, igen

Attans. Nu ska jorden gå under. Igen.
Min brorsa är helt inne i sådant här, nu sist då hade han lagt upp en plan och köpt biljetter till typ ett sådant lager där man skulle kunna bo även ifall jorden gick under. Som ett skyddsrum.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13788483.ab
Darling vaknade precis, han gick från bingen till kaffe&cigg och sedan hämtade täcket och dök ner i soffan med - jag citerar- "Jag tål fan inte sprit, aldrig mera whiskey"
Jag antar han är bakis.
Han ska iaf jobba ett litet jobb idag, sen framåt ett-två tiden drar vi till Hässleholm.
Först ska jag inom mormor, träffa brorsan, Kajsa och min lilla brorson som nu är typ 1,5 år.
Sen kl 16 är det pysselkväll med mamma Textil, moster Carro, kusinerna Louise och Nelly.
Ha en chill söndag, allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0