Karlskrona

Milefalken är tillbaka! Vi drog till Karskrona och min karl drack massa kaffe och spillde ut i bilen (som vanligt) och jag spillde ut min dricka... fast det mesta satte sig nog i levern ändå...

Väl framme va vi båda förvirrade och irrade runt, sen hittade värsta hippie/funk/affären och där lyckades min kära få mig att stanna jäääääääääääääätteläääääääänge så han slapp köpa maaaaaaaaassa presenter till mig i andra affärer!
Nåja, värsta goa glidaren som jobbade där, vi tragga och jag lämnade nummer och allt. Kanske lite småjobb iaf?!

Sen tuggade vi - vi sket i något romantiskt och tryckte i oss mc donalds mat ute i parken istället. Tydligen Karlskronas välkändaste knarkarkvart. Nåja.

Sen hälsade vi på André och gav han sin present. Tråkigt att se han där inne, men hoppas allt blir bäst för honom.

Nu är vi hemma, min darling sitter intill och spelar gitarr och dricker öl och jag dricker vin. Jessica - en vän till daring ville jag skulle med ut och festa ikväll på companiet. Vet inte än.
Är rätt nöjd med att bara vara här med min karl, när han för en gång skull är hemma oh inte jobbar..

Hörs senare... för uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0