kill me softly

Här i vårat hus - i Blekinge- så låses inga dörrar och grannar kommer och går...
Jag misslyckades inte med en tigerkaka, - men Bennys små söta barn och vänner äter upp den. Så jag måste baka imorgon igen. Älsklingen är en nojig jävel och hänger upp gardiner. Jag garvar och lirar Kid Rock och dricker gott, - ddet är ju lördag.
Nu lirar jag go musik-
min karl damsugar-
och snart ska vi åka till ett bra badparadis... fast ej ikväll, men ändå.
Kan inte svara på varför, men massa minnen bara strömmar över mig denna kväll. Jag orkar egentligen inte. Men jag tänker heller inte välja att tala om dom. Jag orkar inte. Det handlar bara om fylla, misshandel, galenskap, känslor(?) , och svek.
JAG ORKAR ORDAGRANT EJ.
Radera mig. Se mig som död.
Nu vill jag börja leva... igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0