lite deppig idag

Vaknade och kände mig febrig... va varm som en jäkla grek.
Stannade i sängen länge, och sen drog jag mig upp och letade efter coca cola... som va fett mycket slut, i detta hus. Jävla skit.
Åt yoghurt med äppelmos och slängde mig i soffan med täcket och gluttade Efter 10 med Malou - fan va Blondinbella är härlig. Bruttan är fan bara 21 år!
Och så va även Emma fd Sjölund, nu Wiklund gäst. Vilken go kvinna det också! Hon verkar så chill, fast värsta supermodell och superkändis.
Nu har jag nyss duschat och sminkat mig, men känner mig inte riktigt friskus ändå...
Är deppig för vi fick säga nej till världens finaste valp igår... pga cash... Jag fall nämligen helt totalt...
-
Pumpen-brorsan ringde dock innan och vi tragga en lång stund. Jag har verkligen världens finaste brödrar. Blev ju inget Ängelholm denna helg som gick, men vi kanske kan dra till Fredde (min andra bror) denna helg =)
Mio växer och växer så vill givetvis träffa och kela honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0