love honungsmelon

Jag har haft en typisk grå höstdag, vädret har varit ruggigt och kallt. Tog mig en liten promenad runt omkring här, och idag blev det vinterjackan som åkte på!

Sen har jag eftermiddags-sovit och läst massa av Ozzy biografibok.
Tänk att jag sett honom live =)

Magen är full av cola och honungsmelon... känner mig gravidtjock, heeeeelt spänd.

Har suttit och kollat Outsiders om folk som vänder samhället ryggen, flyttar ut i grottor, skogar och så. Han som va killen som skulle leva som stenåldersman och plugga till läkare, han va ju riktigt snygg. Mums.
Nu är det Desperate Housewife och min darling har fortfarande inte kommit hem från jobbet.... synd om honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0