med data igen

Tjenixen gullefina ni.
En av datorerna dog maxat igår.. det gick inte att trycka på tagenterna oh då blev jag arg!

Vid lucnh idag kom darling hem och då åkte vi en snabb sväng till staden. Sen lämnade han mig hemma och min styvson André vaknade vid 2 tiden. Jag fixade lite falukorv och spagetti till honom. Min darling kom hem för någon timme sen och jag sitter och gluttar på snygga brudar på tv medans han är ute och fixar lite grejer till vårt hus =)

Nu sitter jag med mini-datorn så vi hörs senare.
Det luktar femhundra-kilo tigerbalsam här inne, Andrés fot är vid mitt huvud (han har stukat den) och smörjt in den med det...

Hörs senare.... <ännnntligen har jag blivit med data igen! wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0