sjukhusbesök

Det blev lite stressat denna förmiddag. Jag berätta ju innan att jag hade något knas med min hals, lymfkörtel som va en stor jäkla klump och sen hände något konstigt, halva ansiktet kändes avdomnat... så jag snackade med mamma Textil och hon tyckte jag skulle bege mig till en läkare. Fick hoppa på bussen med myskläder och gårdagens smink. Först till akuten men där fick jag inte vara tydligen för jag inte är skriven där så jag fick gå till typ en liten vårdcentral.
Nåja där fick jag vänta typ 20min och sen träffade en bra läkare.
Vi snackade lite om mina eksem... runt ögonen och läpparna, och det är ju förmodligen mineral och vitaminbrist.. men jag tog ju testerna i måndags så får väl snart besked..
Nåja idag fick jag namnet på en salva jag ska köpa för eksemen och så fick jag penscelin.
Nu har jag kommit hem och duschat och gluttar tv och ska läsa lite bloggar.
Imorgon har darling tagit ledigt (han jobbar vardag och helger!) och vi ska traska runt i Karlskrona hela dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0