sprit av sjuksköterskor

Tjingeing.
Kollar Vakna med the voice, och Martin visar ett youtube klipp... där en gammal gubbe spelar in sitt testamente. Först börjar han med att lämna deras underbara hus till frugan, och etc, och sen kommer det vad han lämnar för något till honom... Hela hans samling av dildos!
Och så säger han att han inte tycker om sin styvson, - mest för att han är kines och för han aldrig gillat eller ätit hans (gubbens) kända fiskrätt.
Ha ha, folk är bara knasiga!
I natt vaknade jag snabbt upp. Min kära gjorde något akut-host-snarkande-ljud.... det lät som en förkyld stuken gris blandat med en kåt älg. Jag vaknade pang boom. Va fan vad det?!
Sen kunde jag inte annat än att ligga oh garva sönder åt det.
Han verkade inte gilla det, sådär vid 4 i natt.. Nåja.
Vad tycker ni om denna pub? Skulle ni välja att gå dit och partaja?
-----> http://www.alltomstockholm.se/start/article2702677.aos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0