stakarst orup!!!

Om jag nu hade haft mens så hade det säkerligen varit typ... nu.
Ibland blir man bara sådär känslig.
Jag har ju inte haft mens sen jag va typ 16?
Blev ju av med den med anorexin och sen pga p-stav och p-strutor...
Nåja.
Just nu har jag liksom spelat Orup:s låt Vid min faders grav, - på repeat...
Faaaaan vilken tragisk och sorgsen låt!
Jag bara tyckte jättesynd om Orup och började böla...
Något jag värderar högt är just mina föräldrar och älskar dom så mycket!
Mamma textil och pappa är bäst, så är det bara =)
Och Einar har ju varit med oss sen jag va 9år så även ifall jag är en sådan som resonerar att det "bara finns en mamma och en pappa" så är Einar mycket i min uppväxt och det är jag väldans glad över.
-
Bara lyssna vilken maxat deppig låt (ehhh... menar inte att dra ner ert goa fredagshumör... men jag bara tycker synd om Orup liksom)
----> http://www.youtube.com/watch?v=3mDSUkevdDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0