tjingelingan

Aloha bitches!
Sitter halvsminkad och funderar på Entombed:s spelning imorgon, i Karlshamn.
Är det typ ingen alls där ute som ska dit, eller ni just hate me totally..?!
Nä då, - men jag kanske tar och hänger med darling till Tyskland istället... blir ändå en snabb sväng, vi är tillbaka fredag natt/tidig lördag morgon... Och Tyskland är ju en helt okey liten mini-trip.
-
Hittade förresten en positiv nyhet fast den känns ändå som en pissimissisippi... men any way; -----> http://www.aftonbladet.se/vikt/article13841813.ab
varför den känns som en pippimissisippi är för att whatever anyway; Jag har fått världens finaste lilla valp!

-
Nu dax för Rachael Ray medans min kära sitter med räkningar... Drar vi till Tyskland så är det inte fråns 15 tiden idag. Då kan man köpa vin och choklad. Dock ska min kropp inte ha något av det, - måste fett mycket banta. Men idag ska jag äta brocolli , I love broccolli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0