tvångs-dansa-i-neon-heeeeeeeeeela natten

Mange och jag gick ju alltid ut ... då va jag 16år till typ 18/19 och han va 40 och min bästa vän. Varje fredag och lördag va vi ute. Sen fick jag mina cash och tony och gänget började hänga ute fredag kväll till söndag eftermiddag,
sen va jag liksom klar med det...
Jag är mera "sitta hemma, - ett skönt gäng och dricka och tragga och go musik"
Men ikväll har tydligen min karl fixat så jag ska dra ut på companiet med Jessica, - iof en go brutta... runt 35 år? Har ju givetvis träffat henne förut.
Men jag sitter liksom och tänker:
-  lira musik och hääääääv vin som fan
- vad fan ska jag ha för kläder liksom "ute-ute"? (jag gillar grymma pubar men nu är det typ dansgrejsställe...?)
- har jag blivit sådan jäkla svensson som gillar värme och när man tänder brasan i huset, VS ut i kylan med kalla stay-ups och tuttarna i vädret?

Min karl stannar ju hemma, han dricker folkis och ska lämna leverprov än... men mig skickar han iväg på dunkadunka-partaj. Vilken jävla man man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0