whatever

Nu ska jag va äckligt gullig och förklara... Förra inlägget/text(lyrics - är bara gammalt grejs... och en låttext allmänt.. plus jag faktiskt gillar låten.
-
Om typ en månad skall jag på tjejkväll med mamma Textil, och tre andra kvinnor (jag känner också) hemma i Halmstad. En hel helg med mamma Textil känns bara mysigt- mamma Textil bäddar sådär jättemysigt och man sover gott, och min fina Textil väcker en och det doftar nya frallor och kaffe (och jag som bara vill ha coca cola till frukost...) sen beger man sig upp och vanliga frukost-bråket börjar.
(Hon vill alltid jag ska äta massa, och är rädd efter jag va sjuk)
sen sitter vi och frukostar oss och traggar till lunch, - om allt mellan himmel o jord.
Jag saknar min familj mycket. Men så är det ju. En i Halmstad, en i Ängelholm, en i Kristianstad , en i Halmstad.
Japp. Och det är liksom "bara" min närmaste familj- vår släkt är rätt nära nämligen...
Lyssnar på Pink och ska snart kolla ifall min kära är klar med delen av övervåningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0