pusskalas!

Jaaa det är inte världens lättaste att få ihop hela snuttegullefamiljen... plus jag är osminkad och i chill-out kläder... (nu är jag sminkad och duschad. Just so you know)
Jag lyssnar på lite sådär 90-tals go söndagsmusik, - min karl sitter i vardagsrummet och försöker fixa en i-pod (eller något jäkla tekniskt som börjar med ett i... jag skiter ju blanka fan i teknik) och så äter han massa ostbågar och jag sitter här och äter melon...
Fan va du gör mig lycklig, - jag älskar dina stora öron, din näsa, dina konstiga fötter, - men mest överallt för du gör mig så jävla lycklig så jag sitter här inne och kan bara börja gråta sönder för jag äntligen funnit något så fint som dig.
Jag kommer alltid vara en jäkla tok och mycket får du nog orka med, - men aldrig på något sätt jag skulle äventyra att förlora dig.
Du gör mig lycklig, med eller utan glittriga tånaglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0