that´s just 2 hot 4 a sunday

Myspysmorgon, lilla Harley Milefalk-Hultgren ligger oss snusar, världens finaste klumpeduns.
Mamma Textil plingade nyss och undrade hur natten hade varit för våran lilla bebis.
Jag förklarade stolt att han varit jätteduktig =)
-
Hittade en knasig frågeformulär...
-
1. När ingen hör eller ser mig....
Ja va sjuttsingen gör jag då? Förr hetsåt jag (när jag hade min bulemi) men nää.. jag är en rätt öppen person så gör nog egentligen inget "hemligt".
Jag lyssnar till och med på "pinsam" musik när vem som helst är runtomkring... (sådan musik som andra tänker Gud, musiken som man bara skämms ihjäl för att ens dansat sönder på ljuva åttiotalet)

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Väskan , mobilen, nycklar, (så tråkig är jag, - inget smaskigt att bjuda på där inte...!)
3. Min blogg heter det den gör för att...
Ja, jag heter Linn Milefalk. (Fan vilken tråkig jävel jag verkar vara i denna frågeformulär)
Jag la nog inte mycket energi för att komma på ett namn - när jag spontant "startade" en blogg...
Däremot va min "så kallad morot"- för att starta en blogg... - Fan va jag ska tjäna pengar som värsta Blondinbella!
Haha =)
4. Om jag vågar skulle jag...
Färga håret rött, hoppa fallskärm (vilket jag skall när pengar finns till det..) , ha sex med Thåström (jag vill ju inget hellre, men om väl situation/möjligheten hade kommit hade jag blivit så jävla chicken-oskuld att jag hade fnittrat bort det... och sen känt mig så maxat oskuld)

5. Om 10 år kommer jag...
Fortfarande vara trött på denna frågan. Först och främst.
Men.
Förhoppningsvis ; äga min egenöppnande restaurang, väga 5 kilo mindre, fortfarande vara en glad&lycklig människa - med inslag utav galenskap. samt haft sex med Thåström.
Och förhoppningsvis vara en bra chef. Bestämd, härlig och entreprenör... - helt ut i fingerspetsarna.
Har ni någonsin sett en finare man ?!

Och han kommer nu med en ny skiva!
-
http://www.youtube.com/watch?v=XMWwzEl73j4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0