dagen till ära för er =)

Idag har vi varit ute och traskat, i löv och ner mot havet och stenbrottet, det ligger ju två min från vårt hus.. Mysigt och Harley testade för första gång sitt lilla koppel, det gick faktiskt helt ok.
Pärlan ville leka och Harley försöker springa och hoppa lika mycket som henne... men han är ju bara en liten gosse och börjar lära sig sin kropp... benen är lite ostadiga.
Nåja, Pärlan dök ju givetvis raka vägen in i vattnet och eftersom hon redan va dyngblött på två sekunder började vi kasta äppel med henne.
Harley nöjde sig med att rulla runt med några små äpplen och skälla på Pärlan när hon kom upp och ruskade av sig allt vatten på honom (och även oss två så klart...)
Min darling har förresten lite problem med namn... han ropar på Harley.. ibland blir det Harley, ibland Harry. Haha.
Haha, sen kom vi fram till vad Harley ska göra till helgen... Harley ska gå på Harrys tillsammans med en polare som heter Harry och träffa en brud som heter Harriet.
Sen ska de dra på efterfest hit och alla kommer blanda ihop deras namn...
Pärlan i  vattnet
Jag med min lilla gosse i koppel
Världens finaste kille i hela världen!
Pärlan och Harley
courling förälder..? ha ha
vår  lilla valp
Har mi sett någon finare?!
våra bebisar
Vilken helt underbar mysdag.
Nu liras det go musik. Gamla goa Lasgo. Jag tänkte lära Harley lite dance-moves... om han nu ska ut och ragga på Harriet i helgen.
Ha ha.
Nåja i helgen kommer Mats, Todde(?) snackade iaf med lillebrorsan/kusinen som har höstlov nu - och tyckte det va fett dött i Hässleholm, i staden så han kommer nog tidigare än helgen. Han blev superglad över vi köpt valp, han bara Då kan ju jag passa den!"
Min goa lillebrorsa/kusin på galna 13år, rebellisk och underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0