valde skönhetssömn istället för dunkadunka...

Jessica kom hit, vi traggade och skulle ju sen bege oss ut och partaja... men som sagt, - det är inte min grej, ut och dansa och ja... jag kan absolut gå ut till typ en pub och va ett gäng eller bara två och dricka, men detta med att dra ut det har jag gjort så jäkla mycket mellan 16-19 års åldern...
Nåja jag klunkade vin och sen lämnade jag min darling  och Jessica i vardagsrummet och jag gick in och "vilade"... ha ha.
Vaknade nu för någon timme sen, skitkallt i hela huset, fast vi eldade igår, går in hit i vardagsrummet, där fönstret är öppet och fläkten går på fullt... Kändes som en igloo, typ.
Sen har jag blandat min äckelpäckel-penselin med yoghurt, och nu sitter jag här, dricker cola och kollar på Fab 5 på 6an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0