weightloss

You dont love me anymore? Va mindre läsare från gårdagen... Attans. Nu måste jag sluta skriva om housewife-livet. Jag ska gå tillbaka till mitt rock n roll liv... Jag lovar. Läser ni då?
Ha ha, neeeej då. Jag älskar mitt liv nu. Blekinge och bo i hus med sin darling och underbara styvsöner är bara helt underbart.
Jag läste Blondinbellas blogg precis. Attans va hon är duktig. Hon får en verkligen att känna sådär "Shit va du skulle kunna ALLT här i livet". Hon har sån jäkla drift den bruden. Jag blir fett avundsjuk. Hon är liksom 20 bast och har flertal firmor och redan miljonär...
Jag har också en jäkla drift men rock n roll livet tar mig aldrig lika långt...
Däremot vill jag starta eget =)
Jag har läst entreprenörskap och företagsekonomi, och har en bra planerad (kanske behöbs filas lite på) affärsidé/plan.
Men inget av detta händer åtminstonde fråns jag är 30.
Jag har alltså 5 år till att få kött på benen i arbetsmarknaden!
(Däremot ska jag inte ha mera kött på benen, för jag ska ju gå ner i vikt.. men ni fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0