Dags att göra en god gärning!

Hallåååååjaaa i rutan!

Jag har varit inne i staden, och det va marknad... Men son jag skrivit förut så är jag rätt dålig på detta med att vara brud. Jag traskade igenom dom vanliga affärerna idag också, förutom smink så hittar jag inget jag vill ha... Har ju aldrig vart någon brud som följer mode, - men gillar roliga och coola tröjor, kjolar, smycken... men verkar som allt är så typiskt beige:t höstligt ute i affärerna nu...
Jag satte mig på fel buss (Klantiga jag) och den tar typ dubbelt så lång tid (Nu tar det inte lång tid in till stan men ifall man just tar denna bussen och eftersom jag hatar bussar så klart att jag får gnälla en sväng. Nåja, jag somnade på bussen. Pang boom. Vaknade precis när jag skulle av och gabar högt "hallå här ska jag ju av - jag bor ju här nuförtiden!" och folk bara glodde på mig. Så då gabade jag ännu högre ; "Har ni ätit glosoppa till lunch eller?"
Japp. Skåningen är här för att stanna och bli kändis här också... he he.... På Mitt sätt. men det är rätt underbart. Jag är rätt underbar.
Lyssnar Lemarc , packade nyss upp ytterligare en svart sopsäck som va full av kläder... Hur jävla mycket kläder kan en och samma människa ha?!
Måste skänka till ett härbärge. Då gör man iaf någon nytta.
Imorgon kanske jag drar med till Belgien. Darling kommer vid 9 tiden imorgon... han krävde storfrukost och jag garvade och påminde honom om vem det är han är tillsammans med.
Så nu blir det att han får köpa frukost (massa coca cola flaska) och smink och parfym till mig.
Kvinnlig list....? Eller han som är lite trög?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0