emty house

Jag och sötis voffen är ensamma i hela huset. André partajar , Pierré va hemma en sväng men drog sen till sin girlfriend. Darling är i ... ehh danmark typ.
Nu ska vi vara brudiga (jag och Pärlan - som är en vit schfäfer därför också kallar henne för "en av oss blondiner.." ) slänga oss i varsin soffhörna och snacka smink och glutta meningslösa program på tv..
sen ska vi ta itu med tvätten. Eftersom hon är hund och jag människa så lär det väl bli mitt projekt.... Jag försökte dock lära min lilla Sluggo (hund jag hade i över 10 år) att vara med på tvätthängning och allt vad tvätt innebar.... han fattade sådär..
Tänk va åren går.. nu är det snart 5 år sen min lilla valp fick somna in... Sluggo va rätt gammal för att vara borderterrier, men han va min allra bästa vän någonsin och han fanns i mitt liv i över 10 år.. den lilla skrutten va bara 1 år när han kelade min famn och mitt hjärta.
Love you forever min lilla skruttesnutte. Glömmer aldrig någonsin dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0