färgblindhet

Älskling, - hur kunde du paja sönder min tumme på detta viset?! En heeeel rosa bokhylla (och tro inte du är förlåten just pga den är rosa!) över hela min stakarst tumme! Och så har du mage att säga att det ser värre ut pga mitt nagellack... Hallå, jag har vinrött nagellack... tummen är liksom blå!
Antar du pratar bort det med din eviga "jag är färgblind"-snack...
Nåja, här sitter jag och slökollar nätet, brett mackor till min 20åriga styvson - för han har pajat hela sin näve... och så har jag själv ätit mannagrynsgröt. Eftersom jag bränt typ två kastruller , pga mannagrynsgröt, på mindre än en vecka så fjorde jag det i micron idag. Funkar, men känns betydligt mera housewife att göra det i kastrull...
Vädret är booooring. Jag ska nog snart bege mig till staden och traska runt idag. Jag har traggat med en kille som bor här, som känner killen nere på tatueringsstudion så jag kan få ett jättebra pris... istället för 1000 i timmen kan han ta 600... det är ju faktiskt lite skillnad... plus att den jag vill göra tar nog max en timme.
Fast det är inte dagens projekt men snarast iaf!
Ska ringa och tjöta med brorsorna senare idag, kändes som det va ett tag sen!
Puss så länge gullesnuttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0