Fettångest

Hallå i rutan!
Här sitter man och luktar hamburgare under armhålorna och så glider man in på Linda Rosings Thelenius blogg där hon gör botox under armarna, i armhåls-hålen för att inte kunna svettas...
Hallå, hur svårt är det egentligen inte att bara ta en dusch?
Även om jag hade haft massa cash skulle jag inte komma på idén med botox i armhålorna... Inte botox överhuvudtaget...
Jag hoppas ni hittills har en bra torsdag?
Min darling ringde precis och frågade vad han skulle handla för middag tills ikväll. Jag måste ju banta så det är fett jobbigt. Många snackar ju om detta att man går upp i förhållande väldigt lätt... jag känner mera att är det någon gång jag verkligen vill se bra ut så är det just när jag är i ett förhållande.
(Även om personen får se en osminkad, bakis, i myskläder... ja ni fattar...)
Men just nu känner jag mig som en klump. Jag har min aj-aj mage som är svullen och usch va det känns fruktansvärt fult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0