filmkväll istället

Jag och minb 20åriga styvson asade oss till bussen och sen märker vi att dom inte tar kort... men pengar, vilket ingen av oss hade på oss... bara våra visakort... så vi gick hem igen och lagade mat och slåängde oss i hur soffan och blandade hallonsaft och kollade film. Sen kom Pierre hem (darlings andra son) och jag slöade i soffan vidare men André drog till stan. Jag har gluttat filmen klart och skulle mest in och checka datan, sen blir det tvn igen. Imorgon blir det staden tidigt för ifall min karl är hemma imorgon så åker vi imorgon kväll =)
Belgien, tyskland, amsterdam och vi kör på.... - ordagrant... vi ska ju brumma brumbrum-bil.
Tycker synd om katten , ändå. Den fick ju två missfall i våran säng... André vägrade röra dom så jag flyttade dom små.
Tänk bara hur det måste kännas för en mänsklig kvinna att föda barn som man ej hör hjärtljud ifrån....? Usch, önskar ingen det!
Önskar alla bebisar i världen föddes friska och glada och till fina omtänksamma föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0