flickväns-material

Jag tänkte vara "flickväns-material" även om jag redan är flickvän... och sambo. Herrejösses nu blommar löken, och kryss i taket samtidigt!
ha ha!
Jag  drog på mig min karls jeans (eftersom han hela tiden har mina kläder...) och som ni vet så är många flickvänner grymt snygga i sin karls kläder... problemet jag har är att jag och min kära darling väger typ lika mycket men han har liksom ingen mage (vilket jag tyvär har) så jag kunde inte knäppa ihop dom... ha ha
Nu blev dagens outfit;
gröna punk royal brallorna, söndriga strumpor, svart linne och rosa hood.
Puss nu ska jag traska ut. Har duschat, borde raka mig men det gör jag sen =)
Vilken underbar höstdag!
Va nu rädda om varandra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0