forever yours... - goodbye

Vissa som skriver blogg skriver vad dem har på sig.... sådant kommer jag aldrig fatta.
Jag lyssnar på Sissel, dricker ur en rosa mugg och har fluffiga rosa playboy-tofflor och hello kitty hotpants med ett linne på mig och ovanpå den är det en stor svart hood.
Känns jag "blogg-ig " nu?
Kvällens projekt är att ta itu med undervåningen i huset. Inmorgon kommer min kära pappa på förmiddagsfika!
Min karl är hemma och dammsugar vardagsrummet. Jag lirar fin och otroligt underbar musik (Sissel) men  vi ska typ dyka ner i soffan och kolla om det visas ngt vid 21 tiden.
Har ju iof viasat nu !
Snart Hässleholm. Kommer gråta massa. Massa minnen i den lägenhet. En ung Linn flyttade in, - hard knock life later och nu bor jag i Blekinge....
Thanx anyway, all of you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0