Hej sötnosar!

Åhh gulledu.. Pulka och jättekallt. Och jätterooooligt!
Bamsekram.
-
Heej och god morgon alla gullesnuttar!
Jag vaknade vid 5 imorse, då låg jag i min karls famn, hade Mongo på magen (som verkar vara ngt återkommande...) , sen traggade vi strunt och kollade på Miami Ink helt seriöst så måste jag fasiken tatueras snart. Jag börjar känna mig naken... och oskuld... ehh... går det ihop?
Nåja, ni fattar grejen.
Idag ska det fixas och grejas. jajamänsan. Min karl trodde han skulle kunna gå och sova (vilket han gjorde iof och gör fortfarande...) Idag är det söndags-pyssleri och ta itu med huset OCH ordning på alla grejor...
och så ska jag banta. JÄTTEMYCKET, minst 5 kilo ska SNABBT bort nu. Jag hatar att vara ful. Varför kunde inte jag vara vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0