katt och (råtta...) ehh- människa lek

La mig relativt tidigt igår kväll, innan tolvsnåret... vilket gjorde att jag visste att jag skulle vara utvilad och jättepigg efter några timmar. Mycket riktigt, vid halv två va jag pigg som en grek. Hade jag inte varit emot träning så hade jag nog kunnat få för mig att springa maraton i natt... or something...
Nåja, Mongo min trogna vapendragare utvecklas för varje natt. I natt ville han "ligga sked" och helt ärligt så känns det lite konstigt att göra med en katt. Men när jag vände mig då tog han sig upp på sina små tassar och gick över mig, trampade på tuttar och mage för att sen lägga sig i "sked-ställning" på den sidan.
Så efter några vändningar och katt och människa (!?)- lek så fick han som han ville.
Dom är sluka dom där katterna.
Jag vet inte riktigt vad som händer idag, måste checka så André kommer till vårdcentralen eller sjukhuset med sin hand så dom får byta bandage. Viktigt så det inte blir infekterat.
Sen ska jag packa en bananlåda tror jag.
Vädret är underbart så kanske en promenix nere vid vattnet.
Förresten så är det ingen "sjö" som darling lurat i mig... det är ju blekinges skärgård som ligger här... Daaaa... smaaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0