kelmys

Som sagt, heeeelt ensam i huset igår. Inga styvsöner, ingen darling... Men inte helt ensam, jag hade ju Pärlan (hunden) och Mongo (katten), så vi slängde oss framför tvn och alla tre däckade där någongång igår kväll/natt... vaknade vid 1, då låg Pärlan med sin ansikte bredvid mig och på min mage låg Mongo och gjorde sådana ljud som katter gör.
Pappa skulle egentligen komma hit idag, från Kristianstad och kolla hur fint vi har det, och givetvis träffa sin underbara dotter. Men han kommer imorgon, på förmiddags-fika.
Vaknade som sagt i soffan, gluttat vakna med the voice och varit ute med Pärlan och kastat boll. Tänkte hoppa in i duschen efter Rachael Ray som börjar om typ en kvart och lira lite tvspel sen.
Nu ska jag snart ut och vinka på min karl, han åker bara förbi vårt hus... jobba, jobba, jobba. Så jag ska stå där och vinka (helt naken,,, ha ha kidding. Det vill ingen se, mig naken...äckligt och fruktansvärt fult) och så åker han iväg på jobb igen. Han är bara i Karlshamn för att lasta av..
Jag måste duscha, hade mössa på mig hela dagen igår, i värmen så nu är det fett flottigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0