Ljuva morgonstämman.

Tjenamos sötnosar!
Vilken vacker morgon, vi har suttit ute på terassen i solen och jag funderar på att hoppa i havet... ha ha eller inte. Typ frysa ihjäl. Typ dö.
Min lägenhet är typ helt tom nu... Tydligen tyckte darling att vi skulle spara en madrass på golvet igår. Han är så pervers och - jag citerar "detta blir sista gången du har sex i denna lägenheten!"
Ha ha !
Imorgon åker min kära mamma Textil till Italien. Jag är fett avundsjuk, jag har bara åkt igenom Italien men liksom aldrig varit där. Jag vet att pappa och jag snackade om det men sen kom han på att det är mera något man gör med sin partner så vi drog till Spanien istället.
Har typ noll musikideér idag, spelar söööööölig musik. Men jag sjunger ändå. Jag ska fan söka till true talent, idol eller vad alla dessa program nu heter.... någonstans måste ju Milefalk:en kunna få en chans.... Ha ha!
Just give me a chance!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0