noo golddigga

torktummlare är en en bra uppfinning... ha ha... maskin efter maskin... och jag har alltid varit emot torktummlare, pga mamma Textil lärde mig att sådant "tar jättemycket bomull av kläderna och läääänge leve torkrummet!" Och jag tror iof på det än idag, men jag har blivit mindre anti mot torktummlare...
Ha ha...
Meningslös fakta va?
jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få min darling att vilja ha alla mina väskor här... ehh... det är typ cirka 100 st. Helt ärligt. Sista jag fick, fick jag i födelsedagspresent...?? Nää, jag köpte ju två i Båstad i slutet av somras... då va det runt 95-98 väskor? Ha ha...
Material girl

Ha ha nej det är jag faktiskt inte. Mycket prylar men nooo golddigga in daaa house!!
Vädret verkar bli liiiite okeydokey så kanske promenad runt sjön ikväll?!
Rätt skön glidare är jag... och just nu älskar jag livet =)

Ful bild, men whatever... barn svälter i afrika också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0