tyck synd om linndagen is here!

Hallå i rutan!
Hur fan sparar man foton från facebook? Jag är en av dom människorna som bojkottar fejan men tänkte ta något roligt foto från årets sweden rock, men icke sa nicke - funkar inte alls!
Fick sms av Textil. Italien och 30 grader. Hela jag blev grön av avundsjuka!
Annan meningslös fakta, - efter inrednings projektet med den rosa bokhyllan och min darling lyckades KASTA heeeeela den rosa bokhyllan på min tumme så ser min tumme idag ut.... ehh.. ja den ser ut iaf... Tumme liten - släng dig i väggen (vilket iof min tumme ser ut att ha gjort...)
den tickar och är röd och blå-
det är alltså officiellt Tyck synd om Linn-dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0