typ död å lyssnar på britney

Detta med inredning funkar- .... sådär, jag började skälla på min karl att han skulle sätta upp den rosa bokhyllan och sen blev det på något viss jag som skulle hålla i en av dom där hylldelarna... och då ramlade den över TYP HELA MIG... och nu har jag brytit min tumme. Blodet forslade värre än Niagra fallen.
Jag till och med såg stjärnor framför mina ögon. Sen vaknar jag med en tumme som låter som en klocka och jag bara "dags att gå till jobbet?" men neeeeeeej det va mina tumme som tickade!

Lyssnar ny musik , Aguliera, men jag faller inte. Och tydligen låg kattbajset på Kurt Cobain tavlan (som jag själv gjort) SÅ NU HOPPAS JAG FAN DEN KATTJÄVELN BLIR EN DELIKATESS I KINA... or something...
Imorgon drar vi till tyskland och sen beligen =)
data med så stay tune!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0