rock n roll is in da house

rock ´n ´roll.
Lämnade styvsonen i Sölvesborg, sen blev det den gröna butiken, -sen Skåne och träffade mormor och Textil dök också upp.
Sen ville jag ha mc donalds mat men "det körde vi tydligen förbi" ...... två gånger.
Jag vet gur ful och tjock jag är.... Jag bkan förstå en vink...

Nu ikväll lyssnar jag på Per Gessle och min karl dricker cigg och röker kaffe.... ehhh... vi ska typ göra ungsatekt-falukorvkorv o potatismos, - men han sätter upp speglar i vårt hus och jag säger att jag typ måste sitta här och så sjunger jag ... vill du ligga med mig då.... så nu antar jag att jag måste få sex ikväll.
It´s a hard knock liiiife.
Jag sjunger vidare och så får darling gärna koppla ihop mina tvspel , gamla nin"tendo o ps..
denna natt ska jag vinna över alla gamla tvspel som finns.... med min styvson... jag skickade ett sms innan "jag dödar dig lätt. säg Nintendo och supermario står på min sida."
Detta är Pierré alltså, André är i Sölvesborg.
Jag försöker vara bra .... hoppas det.
Jag lyssnar på knasmusik, dricker ur en rosa mugg, min karl sätter ihop gammalt tvspel och jag ehhh gör vad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0