sölkorv

Pappa kom hit o gick och kollade runt i vårt hus, sen fikade vi lite och allmänt snackade ute i solen. Sen åkte jag med till Karlshamn och pappa åkte hem till Kristianstad.
Jag gled runt i staden och sen blev jag trött på det och skulle försöka få tag i en taxi, kändes fett jobbigt att vänta på en buss.
Men snälla rara taxi-kvinnan hade ingen bil. Så jag fick snällt vänta på en buss. Jag hatar bussar.
Sen kom den iaf, och då är det åter igen den som tar dubbelt så lång tid.
Givetvis så somnade jag igen... vaknar efter andra hållplatsen där jag bor, och hoppade upp som en grek, sen skulle jag traska till vårt hus och då började det spöregna.
Sen drack jag cola lite för snabbt och kräktes i min mun.... öhhh, fräscht liksom.
Nu ska jag bara fredags-söla maximalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0