fnittrigt värre...

Gled runt på nätet och hittade en blogg med sådana där frågeformulärer, - jag blev lite fnittrig. Jag minns att när jag skaffade helgon, - community , när jag va 15år. Det kryllade utav sådana här knasiga frågeformulärer... vissa vettiga/tänkvärda och andra bara ren galenskap...

Nu ska jag testa på en igen, fördriver lite tid medans jag väntar på darling. Han lär va här vid 5 tiden.

Here we go...

Går du hellre ut (på party etc) med stökigt hår och snygg makeup eller med fint hår och utan smink?
Jag kör på galet hår och snygg sminkning, men visst har jag vart på krogen och fester utan smink. I myskläder...

Rakar du hellre av dig ögonbrynen eller tappar dina ögonfransar?
Rakar av mina ögonbryn, jag får alltid höra jag har fina ögon.. så annars är det ju bara att måla dit bryn... ha ha

Skulle du hellre vara tvungen att handla allt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
H&M' är jag ju maxat fan av, oavsett... allt... Så kan välja det. Det finns nice smink på nätet, men känns whatever..

Skulle du bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en härlig 80-tals permanent?
Svårt... ha ÄLSKAR ju 80talet... men kör nog på "blond-brud i ljust läppglans + mörk liner ändå... that´s hot!

Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet, vilket väljer du?
Duh! Färg såklart!!!!!!

Skulle du hellre ha MC Hammer-byxor eller silvriga lamé hotpants offentligt?
Har kört både och... under åren... svårt val.. MC Hammer känns varmare och jag är vuxen nu och bryr mig om att inte frysa rumpan utav mig... har nog vuxit ifrån den klädstilen...

Har du hellre en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
Vad betyder en Oompa Loompa bränna???? Njaa.. jag lyckas alltid med bonnabränna, så go for that.

Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg? 
Ful hårfärg, det kan man iaf göra något relativt åt eller prata bort... 

Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin-up inspirerat eller goth-inspirerat, vilket väljer du? 
Svårt det okså, har gjort båda stilarna... eftersom jag är tjock så väljer jag nog goth istället, fast jag vill helst pinup. 

Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Jag har knappt några skor och utbildad makeup artist och älskar smink... så hellre skodöd än hjärndöd... ehh... ja ni fattar. Smink före skor =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0