fredags dags?!

Ah verkar inte blir någon sommarkropp för mig. Usch hatar min kropp. Måste snabbt ner 5 kilo. Men vintern blir man bara seeeeeg och sen plötsligt kommer solen och alla börjar snacka om Våren. Då får man akut panik att man måste fixa din groteska kropp. Jag hatar ju iof alltid min kropp, oavsett årstid.. men usch hatar att vara ful!
-
Idag är jag liiiite sugen på go dricka, men det får ju vara chill. Och absolut inget bråk. Man måste vara rädda om varandra!
Ska ni partaja idag?
Min förkylning är bättre, och efter att svettas som en grek denna natt så va det skönt med en långdusch och fixa sminket. Inviger ett par nya öronhängen också =)
Förmiddags bild på min lille gosse ute i solen. Undrar vart alla skor tar vägen?
Jag har en ful&fet dag... precis som alla andra dagar.. men ändå..

Knasig min..





-
Bandit spelas och solen skiner. Är rätt glad idag trots mitt utseende. Nåja it can´t rain all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0