behov av total skratt-fnitteri!

Jag skrev ju i förra inlägget att ifall jag skulle välja fruga, skulle det bli Mia Skäringer eller Martina Haag.
Man tänker ju ofta Mia som en kvinnlig, komiker, som bjuder väldigt mycket på sig själv... Right?
Jag har dock läst några artiklar med henne, och hon är väldigt djup och många tankar.
Titta, nu hittade jag denna:
http://www.youtube.com/watch?v=S5QLxu1RtQ4
Tänkvärd!

-
Idag är typisk söndag... Darling är rastlös. Jag pysslar lite, surfar runt lite på nätet.
Just nu youtuba:s det lite Magnus Betner... Jag gillade inte han i början. Har för mig att Hardö och jag brukade ha dialoger ang honom...?
Men nu gillar jag honom, eller ja, det har jag gjort ett tag.
Men jag tror jag ska glida vidare till Robert Gustavsson... Han knäcker mig totalt.
Och Johan Glans.
-
Jaaa, jo idag är en typisk slösöndag, så jag behöver lite dryg humor.
Vad hittar ni på denna söndag?


Utan tvekan är ju Betner den man helst tittar på...! =) (Men roligast blir nog ändå Gustavsson!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0