förshoppningsvis kommer de nya böckerna idag !

Det snöade igår! I typ två sekunder. Sen regnade det bort.
Nu längtar jag till våren =)
-
Vi gick upp vid halv sex, tittade på vakna med the voice, och älskling drog till jobbet vid 7 tiden. Jag har fixat lite, sminkat mig också. Sen ringde älskling, då hade något blivit fel med beställning av färg till jobbet, så han kom hem igen.
Han ligger och halvsover i soffan, jag undersöker dagens internet, och tänkte snart hoppa in i duschen.
Idag blir massa läsande av Plura:s bok... kommer nog läsa ut den idag. Vill knappt lägga den ifrån mig, - igår kväll va det banne mig ögonen som inte pallade mera men jag ville! Haha!
Mmm.. dags för dusch. Och dricka cola. Älskling kom hem med det till sin kära fruga, denna morgon. Lovely. Dööööör utan det.
-
Igår kollade vi på Thåström. Förståss.

Älskling helt inne i Thåström dokumentären..
Älskar honom...!!
Mums.
Också mums.. min mums
Underbar.
Hehe.. söt bild ^^
Dagens middag! För min del då... älskling skulle aldrig äta detta... han kan äta kolhydrater den jävla glidaren!
Brocolli, ketchup, örtkryddor. Yummi yummi! (Blir nog samma idag. Eller havregrynsgröt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0