frances bean cobain

Blev inte mycket sömn denna natt, sporadiskt om inte annat. Vaken mellan halv tre till fyra tiden, men somnade sen till halv sex och gick då upp och duschade och sminkade mig. Myskläder åkte på, och soffan intogs.
Nu dricks det cola och kollar Vakna med the voice.
Robert Gustavsson ska vara gäst där denna morgon =)
-
Idag är min sambo ledig, han ska köra mig in till stan. Jag ska glida runt lite, glutta affärer. Längtar till helgen, att gå i affärer i Halmstad. Finns inte mycket mera där, - men altid kul att byta städer lite grann.
Jag åker till Hässleholm på fredag eftermiddag, sen därifrån till mamma Textil i Halmstad, över helgen. Blir "mamma-dotter"-quality time, god mat, stads-shopping, och så ska vi på visning utav nybyggda lägenheter. Dr ska vi bl a möta upp brosan, Mange.
Mamma Textil och Einar ska skriva upp sig på en lägenhet där, - de flyttade ju till ett nybyggt hus precis nere vid havet, - för 3 år sedan nu, - men denna lägenhet ligger mitt i stan. Så vi får se vad dom tänkt.
-
Läste aftonblads nöjesnyheter i mobilen i natt... om Frances Bean Cobain... Hon är rätt lik sin pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0