harley ville inte ha en ny kompis...

Harley har haft en liten tjej här, på fyra år. Jag trodde han skulle vilja leka lite, - få en ny kompis. Men hon va lugn som en filbunke, Harley skällde lite grann och sen låg dom bara på golvet... och bara låg.
-
Är ni noga med att tvätta bort dagens smink?
Jag har blivit noga med det... Känns både skönt, och lättare än att vakna på morgonen med ihopkletat smink sen dagen innan..
Jag har tänkt på detta, även om jag vore miljonär or so, - så hade jag inte gått på massa botox, kemisk processer och konstiga maskiner som ska forma mitt ansikte... ni fattar... men jag tror det är viktigt att smörja in sin hud. Så det och smörja mitt ansikte gör jag iallafall varje dag nu, morgon och kväll =)
och denna är riktigt bra!
-
Hungrig på vaniljkrääääääm... Fan va gott det hade varit nu.
Men jag kokar brocolli nu, - så dags för middag.
Ikväll ska vi glutta på en sån där "jorden går under"-film... ibland är dom riktigt bra och ibland tvärtom... men hoppas denna ska vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0