jag borde fan jobba med sådant här

Vad hittar ni på denna lördags lunch?
Jag tar just nu en liten paus, - håller på att plåta det som ska till Tradera, och skriver ner storlekar, märken, etc.
Det är ju bara så attans onödigt att ha massa fina kläder som man köpt för rätt dyr peng och använt max tre gånger...!
Kan ju alltid göra någon annan glad med mina leopard, - lack-, rock/punk-, spets,- klänningar/kjolar!
Lte pop-och militär-inspirerat skjortor/kavajer har jag också.
Vilken blandad klädstil jag haft under åren =)

-
Ska fixa bilderna sen och få ut dom på Tradera, men tar det i eftermiddag eller imorgon. Har två blandade bananlådor på övervåningen jag tänkte ta och titta igenom.
Det mesta är verkligen ordning i vårat lilla hus nu, - men förvarings plats för bananlådor verkar va lite si sådär.
-
När jag flyttade från min lägenhet, som samlats på saker under de 5åren - plus sakerna som kom med heimfrån, - fylldes en 42 kvadratsmeter lägenhet, och sen flyttade jag in med min darling, här i huset.
Jag tror jag har cirka 10st bananlådor (porslin, påslakan- etc) - sådant som vi inte behövde dubbelt upp med. (Och massa av alla mina små saker... figurer, saker, prydnad) hemma hos mamma Textil i Halmstad.
Här hemma har jag cirka 6 st bananlådor, - med böcker, cd skivor, blandat.
Och sen är ju alla andra mina saker uppe =)
Det är verkligen "Linn-modifierat" i detta hus =)
(Många har varit så gulliga och sagt att det märks att en kvinna bor här nu (gentemot tre karlar!) och att huset fått mera personlig prägel... Sött!)

-
Nu är det kaffepaus (colan drack jag upp imorse, - älskling köp hem!) , jag ska glutta på Änglagården- tredje gången gillt, nu vid ett... den visas på tv1000 action. Såg den på bio, - gillar ju dom filmerna.
Helena Bergström och Richard Wolf. Underbara!
-
Älskling jobbar, kommer någongång i eftermiddag och då ska vi åka och hälsa på en gammal kompis, som heter Leo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0