johnny depp är bäst alltså! garvar ihjäl... jack sparrow!

Vi drog till Kristianstad, jag med en jävla krampmage, men det gick ju bra ändå. Darling gick och hmtade min mobil inne på Telenor, så nu den hemma =)
Jag gick då lite snabbt inne i affärer. Va sjukt bra rea inne på HM men orkar inte med trängsel och köer.. plus jag träffade en jag absolut inte orkade med.. men sen träffade jag också Tintin där inne =)
Det va trevligt, inte sett henne på läääänge. Hon är sådär busigt trevlig och speciell.
-
Jag orkar ju inte kolla på kläder allmänt så knappt idag heller, men smink och underkläder är sådant som brukar köpas massor av så fort jag ser en HM affär.. men som sagt pga allt så struntade jag i det idag!
-
Kollade Indiskan, - där är mest prylar. Jag älskar sådana prylar (hela min lägenhet va en blanding mellan sådan stil och ett rosa tuggumipop-hus) , men insåg att är det något jag inte behöver så är det mera saker, och darling har massa och nu har vi allt tillsammans... så huset har inte så mycket mera plats =)
-
Köpte ett par coola långa limegröna öronhängen inne på BikBok iallafall.
Sen begav vi oss hemåt, hämtade André. Han och jag har tittat en stund på någon film, han käkade lite pizza och jag gjorde denna supergoda thaisoppan med brocolli i. Blev riktigt god!
-
Älskling har fixat film, André har gått och vilat en stund, - så nu blir det tvkväll och fyran av Pirats of the caribbean!

Önskar er också en nice kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0