linnsvärld, -tillgänglig även i drömmarna

Riktigt snygga brudar, och tv-spelstillverkare.
Det va det som hände i den första drömmen i natt... Det kryllade av grymt snygga brudar med perfekta kroppar runt där jag va, och samtidigt så arbetade jag med att tillverka tv-spel, och va tydligen vldigt hyllad, för jag va högt uppsatt. Typ som Hugh Hefner.
-
I nästa dröm hade jag åkt med två killar , som va så där "abdolut inte min smak"-killar, - ni vet Ibiza-stilen, magrutor, solbränna (solbränna är iog snyggt) och alldeles stekiga,- men hur som helst så va dessa mina bästa vänner och dom va ju snälla. Vi festade sönder ett strandhus och även om vi va vuxna så jagade våra föräldrar oss, - mobiler va borta och vi ljög och svarade inte i telefon.
Jag sa något , till min avdankade vän i sängen, "Va fan jag måste ringa Textil.. hon tror typ jag är i Osby , va fan ska jag säga?!"
(Väldigt konstigt, - va fan skulle jag göra i lilla Osby?)
-
Knasiga drömmar, men det sägs ju att drömmar kan vara "plock" från dagen.
Igår dagdrömde jag om utomlandsresor (det gör jag varje dag..) och så såg vi både Hang-over, och Grown-ups, filmerna... Mina drömmar påminner helt sonika, lite om dom...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0